SUNSHINE

Hola. Strålande sol hela dagen men blev inget sola för mig. Lyckades ju bränna mig igår och det blev då bara värre under natten. Frös hur mycket som helst imorse när jag vaknade och har gjort det hela natten. Sen har jag blivit förkyld också..Så har legat i solstolen under en filt och frysit - normalt i 25 graders värme..

Så jag gick in på hotellrummet efter lunchen och låg där under täcket och frös och snorade ist. Hade en spansk städerska som sällskap en stund också som försökte fråga om jag hade kräkts på spanska eller om jag bara hade feber. Var lite svårt att förstå vad hon menade.

Nu har jag just ätit middag och benen har slutat vara så röda. Bara vänsterarmen och magen som är kvar och gör ont. Sen har jag även tappat rösten nu för jag har ont i halsen. Så idag har inte varit en bra dag. Hoppas att jag mår bättre imorgon. Vi skulle egentligen ha farit till en vattenpark då, men vi väntar med det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0