DELFIN-DAG

Idag for vi som sagt till vattenlandet. Aquapark. Var inte sådär jätte kul till en början men sen köpte vi ett VIP pass till delfin showen. Så det blev en delfin dag ist. Först fick vi, bara familjen, vara med en tränare och vara med och träna delfinerna. Jätte kul och dom kändes verkligen som en jätte fisk. Så vi var där hela dagen och sen när showen var så blev både jag och Lina upplockade ur publiken. Lina fick åka båt med delfiner hoppanes över sig och jag fick sen ligga på en liten surf bräda i vattnet och bli omkring körd av en delfin. Åh jag måste köpa en delfin och ta med hem, dom är så fina.

Jag och min nya bästis.

Kommentarer
Postat av: hub

åh ja älskar delfiner

2011-03-12 @ 01:08:33
Postat av: Kkkkkkkkkk

Vadå ny bästis???????

2011-03-12 @ 01:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0