COMPOSTELA BEACH

Hejhej. Vi kom fram hit till Teneriffa igår vi klockan 4 (5 svensk tid). Vi blev nästan två timmar försenade för att piloten som skulle flyga oss blev akut sjuk och de fick flyga in en extra pilot från köpenhamn. Flygresan tog fem och en halv timme och gick bra, ingen turbulens att få panik över. Igår hann vi inte så mycket mer än att sätta oss i solen en stund och sen äta middag. Somnade vid elva, eller tolv blir det ju då egentligen, var ganska trött.

Idag har vi solat hela dagen. Det har varit jätte bra väder. Låg och läste en bok i solstolen och glömde bort att vända på mig och att smörja in mig. Så jag är ganska bränd och jätte röd hela framsidan av benen och magen. Inte skönt och jag kommer ha fett med solfrossa i natt känner jag.

Nu ska vi strax iväg och käka på en resturang nere på stranden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0